Travels

El meu viatge somniat!

Aquesta setmana vull compartir amb vosaltres el meu somni de viatge al Japó. Quan penso a viatjar, Japó sempre ha estat un dels països que més m'ha atret per la seva cultura única, la seva bellesa natural i les seves increïbles atraccions turístiques. Imagino que algun dia tindré l'oportunitat de poder visitar aquest fascinant país.

Per a aquest hipotètic viatge, he pensat en un cap de setmana de 3 dies, concretament del divendres 5 al diumenge 7 de juliol. Crec que aquest període de temps em permetria veure alguns dels principals punts d'interès sense sentir-me massa atrafegat.

El divendres:

- Visitar el Palau Imperial de Tòquio i els seus magnífics jardins

- Passejar pel barri de Ginza, conegut magatzems i botigues de luxe

- Sopar en un típic restaurant de sushi

Dissabte: 

- Viatjar fins a Kyoto i visitar el Temple d'Or

- Passejar pel barri de Gion, famós per les seves geishes

Diumenge:

- Fer una excursió al Monte Fuji, l'emblemàtic volcà de Japó

- Visitar el Santuari Shinto d'Itsukushima, amb la seva icònica porta flotant

- Retornar a Tòquio per gaudir d'una nit animada al barri de Shinjuku

Aquesta seria la meva proposta de viatge somniat a Japó. Estic segura que si algun dia tingués l'oportunitat de visitar aquest país, aquesta guia em seria molt útil per aprofitar al màxim el meu temps i conèixer alguns dels principals atractius d'aquesta fascinant destinació. Espero poder fer realitat aquest somni aviat!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

La historia entre els anys

8 De Març